Camajlie

Smashbox vår kollektion 2011

Kategori: Allmänt



Jag sitter hemma och pluggar och skriver och analyserar dygnet runt känns det som. När jag har mina små pauser så surfar jag runt och titta vad jag hittade, smashbox nya vårkollektion. Det är ögonskuggor som inte ser sådär jätte annorlunda ut, men några ser fina ut. Rouget verkar vara i kräm form och det är jag nyfiken på. Sen är det eyeliner i puderformat?? och någonslags glitter roll-on, känns väldigt skeptiskt och barnkalas... Men jag ska kolla lite närmare när det kommer ut iaf. Dom har gjort fina produktbilder med olika färg teman, ska finnas steg för steg instruktioner på deras hemsida. När jag är färdig ska jag kolla närmare på det också!

Nu är det tillbaka till alla artiklar och böcker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: