Camajlie

Böcker, framtiden och just nu

Kategori: Allmänt



Har suttit hela dagen med min hemtenta och film analys, jag är nästan helt färdig! Känns så skönt, nu kan jag börja leva mitt liv igen! Jag vill läsa böcker, flera högar med böcker, lyssna på musik, gå ut och gå och bara vara, baka, sova länge med gott samvete, ha på mig fina kläder, titta på film,resa, träffa kompisar, prata med kompisari telefon, börja på något nytt, ta reda på vad jag vill bli när jag blir stor. Det är så mycket jag vill göra än att sitta här just nu, men bara att håla ut till måndag, sen! Just frågan om vad jag ska bli när jag blir stor är något jag funderat på mycket men fortfarande inte kommit på, den är svår. Nu är det verkligen dags för sängen så jag orkar med det sista fixet imorgon.

Sov så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: