Camajlie

Innehållet i mitt paket

Kategori: Allmänt

Här kommer bilder på vilka nagellack jag fick i mitt paket. Essie Winter collection med Going incognito, ett grönt härligt lite juligt lack. Hot coco, grå/beige varmt, som varm choklad. Silken cord ett härligt rött, lite åt korall hållet, super fint. Och masquerade belle mörkt, varmt lila lack, super fint också.
Sen ett till Essie lack, Luxedo, mörkt,mörkt lila. Det har jag målat naglarna med nu. Skitsnyggt!

OPI lacken är Tease-y does it, ett mörk lila, fast mer kallt lack med glitter i, inte stort glitter utan mer skimmer. Nästa är Ali's big break, ett härlligt godis rött/rosa lack med glitter/skimmer i. Vill bara äta upp det! Dom andra två fick jag i en presentförpackning där det ingick en liten sminkbag. Girls love gold hette settet, innehöll Rising star, det guldiga lacket. Superhärligt lack med skimmer i som är en mörkare nyans av guld, härligt. Det andra lacket var Bring on the bling, ett glitter lack som man kan ha över det andra, eller själv. Det är guldglitter  med kallare inslag, lite grönt i tror jag. har redan innan ett annat glitter lack som jag tycker är så fint så jag var tvungen att skaffa mig det här också.

 

Jag beställde allt från BeautyBay, det tog sin lilla tid men tillslut så kom det.

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: