Camajlie

20110315

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ute och gått i solen. Hur härligt som helst! Gick bara en liten sväng men det slutade med 45 minuter och känslan efteråt är så härlig. Ska bli skönt att kunna börja med promenader och ut och springa igen nu när snön snart är borta. Körde även ett yogapass med Jillian från Biggest loser, hon verkar träna det mesta. Det känns alltid som att våren är början på ett nytt kapitel, där man alltid lovar förändring med träning, kost och stressa mindre och plugga mer. Får se hur det går med det, motivationen finns där iallafall. Har sett massa snygga saker jag tänkte visa allt eftersom. Nu ska jag spendera resten av dagen med att fylla på min ipod med nya låtar, läsa en vanlig bok, dricka te och ta en lång dusch och pyssla om mig lite med en ansiktsmask och tända ljus. Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: