Camajlie

Min vecka.

Kategori: Allmänt

 

Min lediga vecka har varit fullspäckad med aktivitet. Har ätit lunch med P och A. Klippt mig, fixat naglarna, varit ute i skogen hos Sophia, suttit i soffan med en bok. Idag var jag på Corinne och färgade håret. Elink Kling var där och fixade sig inför Elle galan. Sofi Fahrman svängde förbi och i källaren var Nanne Grönvall. Elin och Sofi är två av de bloggar jag följer dagligen och även två  stora förebilder. Synd att man satt med ett helt paket folie i håret och inte kunde gått fram och hälsat... Jag vill också gå på Elle galan! Köpte mig en ny foundation istället, ska bli kul att testa. Nu ska jag packa inför Lisas examensfest i Kalmar imorgon.

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Ja vi vanliga dödliga får unna oss lite vardagslyx ist. :)

    2011-01-17 | 22:16:25
    Bloggadress: http://delholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: